Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΕΔΑΦΗ, ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ - Nightmare in the Occupied Territories, Torturing and Jailing Palestinian Children - by ZIAD ABBAS, OCTOBER 22, 2013

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΕΔΩ :

http://www.counterpunch.org/2013/10/22/torturing-and-jailing-palestinian-children/

Ο Ziad Abbas είναι ένας Παλαιστίνιος πρόσφυγας από το στρατόπεδο προσφύγων Dheisheh στη Δυτική Όχθη. Είναι ο συνιδρυτής του πολιτιστικού κέντρου Ibdaa στη Dheisheh όπου υπηρέτησε ως συν-διευθυντής απο το 1994-2008. Ο Ziad είναι επίσης δημοσιογράφος ο οποίος έχει συνεργαστεί με παλαιστινιακά και διεθνή μέσα ενημέρωσης και έχει συμμετάσχει στην παραγωγή πολλών ντοκιμαντέρ. Έχει ένα Master of Arts στην κοινωνική δικαιοσύνη και τις διαπολιτισμικές σχέσεις της Σχολής Training International Graduate Institute. Ο Ziad είναι ο δημιουργός του δια - πολιτιστικού προγράμματος της συμμαχίας των παιδιών της Μέσης Ανατολής στο Μπέρκλεϊ.

 

Αν και έχω ζήσει μακριά από την Παλαιστίνη για μερικά χρόνια και τώρα είμαι στα σαράντα μου, εξακολουθώ να έχω εφιάλτες σχετικά με την εισβολή του ισραηλινού στρατού στο σπίτι μου, όταν ήμουν παιδί την πρώτη φορά που βασανίστηκα. Αυτή είναι η πραγματικότητα, που οι περισσότεροι Παλαιστίνιοι πρώην κρατούμενοι ζούμε για το υπόλοιπο της ζωής μας.

 

Όταν ήμουν παιδί, οι φίλοι της ηλικίας μου που συνελήφθησαν πριν από εμένα έλεγαν ότι "είδαν τα αστέρια το μεσημέρι". Αυτό ήταν ένα ρητό που είχαμε. Δεν μπορείτε να δείτε τα αστέρια το μεσημέρι όταν ο ήλιος λάμπει. Αλλά όταν τα παιδιά είναι κάτω από βασανιστήρια, ειδικά όταν ξυλοκοπούνται στο κεφάλι, μπορούν να δουν μια λάμψη, ακόμη και όταν είναι δεμένα τα μάτια. Αυτό είναι αυτό που ονομάζεται βλέπουμε τα αστέρια το μεσημέρι.

 

Με συνέλαβαν πρώτη φορά, με μερικά άλλα παιδιά, όταν ήμουν 14 χρονών. Τα χέρια μας ήταν δεμένα πίσω στην πλάτη μας και τα μάτια μας ήταν δεμένα. Οι στρατιώτες μας έδερναν. Άκουγονταν κραυγές, εγώ κραύγαζα επίσης. Έπεσα κάτω και κάποιος πήρε τα χέρια μου και με έκανε να σταθώ όρθιος. Ξαφνικά ένα τεράστιο χέρι με χαστούκισε στο πρόσωπο. Ένιωσα ζαλάδα και είδα φλας. Έπεσα στον ώμο μου. Ήταν πολύ οδυνηρό και τότε λιποθύμησα. Την στιγμή που ξύπνησα, παρόλο που ήμουν κάτω από βασανιστήρια, φώναξα στους φίλους μου, "είδα τα αστέρια, είδα τα αστέρια!" Αργότερα, έγινε ένα αστείο μεταξύ μας: "Είδα τα αστέρια, είδε τα αστέρια ". δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι τα άστρα θα έρχονταν πίσω και θα με επισκέπτονταν το υπόλοιπο της ζωής μου.

 

Περίπου 500-700 παιδιά συλαμβάνονται από την ισραηλινή κατοχή κάθε χρόνο, σύμφωνα με το Defense for Children International-της Παλαιστίνης. Αυτά τα παιδιά αντιμετωπίζουν μια πολιτική που έχει σχεδιαστεί για να σκοτώσει το πνεύμα τους και να τα καταβάλει. Ο στόχος είναι σωματικός και ψυχολογικός. Ο αντίκτυπος έχει προγραμματιστεί από την πρώτη στιγμή της σύλληψης. Συνήθως, τα παιδιά ξυπνούν στη μέση της νύχτας για να ακούσουν τους στρατιώτες φωνάζοντας να χτυπούν βίαια τις πόρτες των σπιτιών τους. Τους πέρνουν από το σπίτι και το παιδί βρίσκεται ανάμεσα σε μια μεγάλη ομάδα στρατιωτών. Σύμφωνα με τον Μοχάμεντ, ένα 15-χρονο αγόρι στη γειτονιά της Ανατολικής Ιερουσαλήμ Silwan:

 

Ήταν πολύ οδυνηρό. Τα χέρια μου δεμένα με χειροπέδες πίσω από την πλάτη μου και με κλειστά μάτια. Χτυπήθηκα από τους στρατιώτες παντού στο σώμα μου. Ένιωσα τον πόνο παντού. Με πέταξαν στο πάτωμα του στρατιωτικού τζιπ και μπότες στρατιωτών κλοτσούσαν παντού. Ένιωθα πως είχα αιμορραγία, αλλά δεν ήξερα πού.

 

Όταν φτάνουν στη φυλακή, τα παιδιά ανακρίνονται - συνήθως από επαγγελματίες ανακριτές και μερικές φορές απο τυχαίους φρουρούς. Η νεαρή ηλικία δεν τα προστατεύει από ψυχολογικά βασανιστήρια, είτε, μερικές φορές ρίχνουν τα παιδιά σε κελιά απομόνωσης για ημέρες και μερικές φορές για εβδομάδες. Μερικές φορές είναι δεμένα με χειροπέδες και κλεισμένα σε ένα παρα πολυ στενό κελί. Μερικές φορές τους δένουν τα χέρια και τα πόδια σε μια καρέκλα και τα αφήνουν για ώρες, αναγκάζοντάς τους ακόμα και τις σωματικές ανάγκες να τις κάνουν δεμένοι στην καρέκλα.

 

Οι Διεθνείς εκθέσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα, συμπεριλαμβανομένων των εκθέσεων του ΟΗΕ, εκφράζουν την ανησυχία τους για την κατάσταση αυτή, η οποία τεκμηριώνεται με χιλιάδες φωτογραφίες και ώρες βίντεο. Αλλά τίποτα από αυτά δεν έχει σταματήσει τους Ισραηλινούς από το να συνεχίζουν τη σύλληψη, τα βασανιστήρια, και την κράτηση παιδιών της Παλαιστίνης. Στις "καυτές" περιοχές, όπως τη γειτονιά Silwan της Ανατολικής Ιερουσαλήμ, στην πόλη της Χεβρώνας, και στα στρατόπεδα προσφύγων κοντά στα σημεία ελέγχου των ισραηλινών οικισμών, οι έποικοι προσθέτουν ένα άλλο στρώμα βασανιστηρίων παρενοχλόντας, αποκτηνώνοντας, ακόμη και πυροβολώντας τα παιδιά της Παλαιστίνης.

 

Οι Ισραηλινοί χρησιμοποιούν τους νόμους που στοχεύουν μόνο τα παιδιά των Παλαιστινίων για να νομιμοποιήσουν τις πράξεις τους. Η νεολαία αποστέλλεται σε στρατιωτικά δικαστήρια, τα οποία συχνά καταδικάζουν με φυλάκιση, μερικές φορές για χρόνια.

 

Οι άνθρωποι που βιώνουν τα βασανιστήρια στις ισραηλινές φυλακές συνεχίζουν να αισθάνονται τον πόνο, ακόμη και μετά την απελευθέρωση. Ειδικά για τα παιδιά, ο πόνος και η ταλαιπωρία της φυλάκισης δεν τελειώνει τη στιγμή που απελευθερώνονται. Μπορεί να συνεχίσει να τα ακολουθεί το υπόλοιπο της ζωής τους. Μια μητέρα περιέγραψε την επίδραση στο παιδί της:

 

Ο γιος μου αντιμετωπίζει δυσκολία στον ύπνο τη νύχτα. Ήταν ένα ισχυρό αγόρι πριν. Αυτή τη στιγμή το βράδυ νιώθει φοβισμένο και μερικές φορές ξυπνάει ουρλιάζοντας, λόγω των εφιαλτών του από τα βασανιστήρια. Οι δεσμοφύλακες, δεν βασανίζουν μόνο τα παιδιά μας, αλλά σκοτώνουν το πνεύμα τους και το τραυματίζουν. Το παιδί μου έχει αλλάξει εντελώς.

 

Σύμφωνα με τον Khader Rasras, εκτελεστικό διευθυντή και κλινικό ψυχολόγο στο Παλαιστινιακό Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Θυμάτων Βασανιστηρίων, τα παιδιά αυτά έχουν συχνά δυσκολία να επιστρέψουν στο σχολείο. Οι εφιάλτες μπορούν να οδηγήσουν σε απώλεια συγκέντρωσης και δυσκολία στην εστίαση και τον προγραμματισμό. Εξήγησε επίσης:

 

Ο φόβος και το άγχος κάνουν τα παιδιά που έχουν υποστεί βασανιστήρια και κακομεταχείριση να βρίσκονται υπό υπερ-επαγρύπνηση. συνεχώς κοιτούν πάνω από τους ώμους τους, έξω από το παράθυρο, και γύρω τους, ανησυχώντας ότι οι στρατιώτες θα έρθουν ξανά.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου